سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در هیاهوی تجمل و انبوهی تشریفات، یک هنرمند گرافیست مشهدی با به نمایش گذاشتن پوسترهای تبلیغاتی خود بر ضرورت قناعت و سادگی زندگی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، 28 پوستر تبلیغاتی محمدرضا میری، دارنده عنوان نخست جشنواره ربع قرن پیروزی انقلاب اسلامی در آینه ادبیات، با مضمون رابطه پیروزی انقلاب اسلامی با نهضت امام حسین(ع) و بسیج مستضعفین در محل نگارخانه فرهنگسرای غدیر مشهد، به نمایش درآمد.
در قسمتی از این نمایشگاه که بدون تبلیغات رسانه‌‌ای و به صورتی غریبانه‌ای در دل شهر دایر شده بر پیشانی پوستری که تصویری از شهید رجایی را بر سینه خود دارد شعر «هر که سد کوکبه درهم شکست، چون رجایی در دل مردم نشست» نوشته شده است.
در این نمایشگاه همچنین پوستر‌هایی با تصاویر شهید باکری و سایر رزمندگان اسلام به چشم می‌خورد.
محمد رضا میری، خلق این آثار را حاصل دو سال کار به صورت پراکنده دانست و اظهار داشت: سیره اجتماعی ائمه اطهار (علیهم‌االسلام)، سیره‌ سیاسی اجتماعی شهدا و معرفی دولتمرد الگو در انقلاب اسلامی، موضوعاتی بوده که با الهام گرفتن از فرمایشات حضرت امام (ره) و سخنان شهدا به آنها پرداخته‌ام.
وی هدف از به نمایش درآوردن این آثار را نزدیکتر شدن پیام انقلاب به مخاطبان با زبان هنر عنوان کرد و از عدم همکاری برخی نهادهای مدعی امور فرهنگی و هنری اظهار نارضایتی نمود.
نفر اول مسابقات گرافیک دانشجویان کشور در سال گذشته گفت: پوسترها به صورت تایپ و گرافیک و با استفاده از المان‌های خاص عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طراحی شده است.
میری ادامه داد: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، مدیریت مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مؤسسه فرهنگی رزمندگان از جمله نهادهایی بودند که در برپایی نمایشگاه‌های مختلف و این نمایشگاه یاریم کردند.
شایان ذکر است، نمایشگاه پوسترهای محمد رضا میری، 23 تا 26 شهریور ماه در نگارخانه فرهنگسرای غدیر شهرداری مشهد برگزار شد.

 


نوشته شده در  جمعه 83/8/1ساعت  2:30 عصر  توسط همه 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
گل لینک جدید ... وفتی سیا وبلاگ می زند !!!
[عناوین آرشیوشده]